Käytämme tällä sivustolla evästeitä (Cookies) tarjotaksemme sinulle parhaan mahdollisen selailukokemuksen. Voit itse määritellä evästeasetuksia poistamalla ne käytöstä. Lisää tietoa »

Hyväksymällä kaikki evästeet verkkosivusto muistaa tekemäsi haut ja valinnat, sekä parantaa toiminnallisuutta. Evästeiden avuilla keräämme tietoja, joka auttaa meitä kehittämään sivustoa ja käyttökokemusta. Evästeiden avulla voimme paremmin kohdentaa käyttäjän kannalta oleellista sisältöä. Osa evästeistä on kolmansien osapuolien evästeitä.

Hyväksy kaikki evästeet

Hyväksymällä välttämättömät evästeet verkkosivusto muistaa tekemäsi valinnat ja parantaa toiminnallisuutta. Luettelon evästeet tallennetaan oletuksella, että luetteloa käytetään uudelleen 30 vuorokauden aikana tai kunnes ne tyhjennetään selaimen muistista. Kaikki analysointiin käytetyt evästeet on poistettu käytöstä.

Käytä välttämättömiä evästeitä

Kytkinlevy SRE

Kytkinlevy SRE
Sachs Performance

Tuoteinfo

Ominaisuudet

Läpimitta [mm]: 240 mm 
Suurin vääntömomentti [Nm]: 600 Nm 
Kytkintyyppi: vääntöjousitettu sintterilevy  
Yleiset tiedot
Torsion dampered clutch disc with sintered metal plates
Performance clutch disc differences to OE: the torque damper
has a higher stop position (maximum capacity of the torsion
damper unit before stop position of locating rivets), higher
thermal capacity compared to organic friction material,
higher transmittable torque compared to organic friction
material, clutch discs with torsion springs function as
vibration damper between engine and gearbox, very dirt
resistant, aggressive start performance, effortless exchange
with OE clutches.
Typical applications include: race circuit (endurance race,
clubsport, autocross), hill climbing (e.g. group N), rally,
slalom, drift racing, 1/4 mile-race
A reinforced clutch cover has fundamental advantages against
an OE clutch cover, such as a higher transmittable torque
and higher resistance against thrust. It also allows for
faster and sportier gearshifts. That makes it extremely
useful for street tuning, endurance races, hill climbing
(group N) and for vehicles that are often driven with their
maximum gross vehicle weight (construction-site vehicles,
ambulances, courier services such as UPS, TNT; DHL, etc.).
Both rigid and torsion damper clutch discs are available.
Clutch discs with torsion springs function as a vibration
damper between engine and gearbox.
Due to reinforced clutch components the pedal force can
increase and the modulation range can be reduced. Additional
clutch and gear noises can appear.

info@autoluettelo.fi | Kahaviesti.fi | Yksityisyyden suoja